Handelsbetingelser

Virksomhedsoplysninger
AYA&IDA ApS
CVR nr.: 39257904

 

Betaling
AYA&IDA ApS modtager betaling med Mobilepay – herunder: Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

AYA&IDA ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering
AYA&IDA ApS leverer på alle hverdage.

Vi sender varerne til dig inden for 1-2 hverdage fra bestillingstidspunktet. Vi benytter GLS til udbringning af vores pakker.

Du vil altid kunne følge din pakke med Track & Trace ved at indtaste forsendelsesnummer på www.gls.dk/find-pakke, som du får tilsendt på mail/telefon efter du har bestilt varen. Hvis GLS Hjemmelevering ikke er en mulighed – fordi pakken er for stor, eller opgangen er låst – så kan du hente din pakke i en GLS Pakkeshop lige i nærheden.

Når du har modtaget pakken, bør du kontrollere varerne. Hvis pakken og/eller indholdet er beskadiget, bedes du straks tage kontakt til vores Kundeservice på 72 40 00 03. Ønsker du at klage over eventuelle fejl og mangler, skal du informere os om det via mail på info@ayaandida.dk

 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

AYA&IDA ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

AYA&IDA ApS
Sejerøvænget 7
6000 Kolding

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@ayaandida.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@ayandida.dk

Gratis fragt over 500,-

Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 500,-